Long time no seen...

Min uppdatering av den här bloggen är då minsann verkligen inget att skryta om!

Det kan hända att saker och ting snart är klart så jag kan sluta upp med hemlighetsmakeriet kring framtiden och vara öppen och skriva om det typ hela tiden. Skriva hur mycket jag längtar och hur amazing det kommer bli! Jag hoppas att jag kan berätta snart för när jag kan det så betyder att det verkligen kommer bli av.

Det är så mycket som är bra just nu, som känns så bra. Jag mår så bra och jag njuter av alla små saker som finns att glädjas åt. I förrgår låg jag vaken jätte länge bara för att lyssna på regnet som smattrade mot plåttaket, igår var jag super glad för att det var spinning med med favorit instruktören och nu regnar det igen så jag ska lyssna på regnet innan jag ska sova igen!

Förresten, om någon lyckats missa Melissa Horn, som gör helt underbar musik, så kan jag inte annat än rekomendera hennes låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal