Spännande!

Jag har en del väldigt spännande saker på gång gällande en inte allt för avlägsen framtid. Tills allt är spikat så kommer jag inte skriva exakt vad det gäller men jag väntar på ett telefonsamtal nu i veckan och hoppas att allt går vägen!

Jag ska inte hoppas för mycket  men hur som helst så är det starten på något väldigt kul! Förstår att det låter kryptiskt men tids nog så delar jag med mig. Det här tillsammans med att våren äntligen är här har verkligen höjt mitt humör otroligt mycket och jag känner mig på topp!

Kommentarer
Postat av: Emma says style, love & rock and roll.

Nu blev jag nyfiken!

2009-04-28 @ 01:08:38
URL: http://emmasays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal