Skoltrött och längtan

Det finns verkligen inte ord för hur less jag är på skolan just nu.  Jag har ingen som helst motivation och jag känner mig som en robot som bara gör det jag måste. När jag får för mycket att göra i skolan i  kombination med att jag är omotiverad så hamnar jag i en väldigt ond cirkel där jag inte tar mig tid att komma ut och göra något som kanske bara tar 1½ timme, t.ex träna, utan jag bara jobbar på och känner ändå inte att jag gjort mig förtjänt av en paus. Stressen över allt som måste göras håller verkligen på att kväva mig. Planering, hur var det med den nu igen? Så bra gick det med det nyårslöftet...

Även om skolan för tillfället är det absolut tråkigaste i mitt liv så måste jag erkänna att jag håller på att längta ihjäl mig till imorgon! Jag har lärt mig en sak i alla fall och det är "gör först, berätta sen" när det gäller vissa av mina ideér och så även denna gång så imorgon kväll så berättar jag vad det är. Det är verkligen ingen stor grej men för att slippa allt snack innan så är det lika bra att inte berätta förrän det är gjort - gjort är gjort liksom.




Nu måste jag återgå till pluggandet men om jag ska se något positivt så är det att min stora kärlek håller mig sällskap timme efter timme. För tillfället sjunger han I don't wanna be och hur skulle det kunna få mig att må annat än bättre?!


"Part of where I'm going is knowing where I'm coming from"

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack så mycket :D Jo det är antingen jag eller/och modellen som fixar med både smink och hår =)

2009-03-11 @ 18:19:48
URL: http://isundberg-photo.blogspot.com
Postat av: josephine

haha jo det är jag!:) tack så hemskt mkt!

ska kolla in hennes blogg då!:)

kommenterar när jag fått bilderna

2009-03-11 @ 21:50:41
URL: http://peaceloveandrocknroll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal