I'm sooo in love!

Okej, jag erkänner - jag är kär, blixtförälskad och helt fucking jävla såld! Ursäkta språket men den här kärleken kräver väldigt starka (och fula) ord. Mannen för min kärlek är ingen mindre än underbara Gavin Degraw. Måste erkänna att han inte har ett utseende som attraherar mig och jag känner honom ju inte heller men vad gör det när han har den där rösten?!

Sitter och lyssnar igenom låt efter låt och inser att jag kommer lyssna sönder allihopa inom en rätt snar framtid men vad gör man... Ska inte ens börja räkna upp dom bästa för det är dom allra flesta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal