Söndag morgon..

Det vore inte helt fel med en sån där söndag förmiddag som spenderas i sängen, mys framför tvn med frukost på en bricka och någon att prata med. Jag kan till och med sträcka mig så långt att jag erkänner att det vore mysigt om det regnade. Men nu är det sol, fast blåsigt och kallt, 10*C, jag har varit vaken i en timme och borde verkligen gå upp nu.

Ska äta frukost och sen packa träningsväskan och promenera in till Bethesda. Jag hade tänkt slå mig ner på starbucks och skriva färdigt så mycket som möjligt (helst hela) uppsatsen. Det får ta den tid det tar - jag kommer förhoppningsvis ha roligare saker för mig än att skriva uppsatsen inom en snar framtid och då är det värt att göra bort det.

Var förresten mätt hela dagen och kvällen igår och åt inte ens någon middag, så mätt var jag efter lunchen!

Det blev en lugn hemmakväll igår, jag vet inte vad som är fel men jag är så fruktansvärt trött på kvällarna. Jag är pigg och orkar hålla igång under dagarna men sen när kvällen kommer så tar det stopp. Det är inte okej och det går inte ens att skylla på vädret - så jag skyller på en återkommande jetlag, hah!

Nu ska jag upp och äta frukost, havregrynsgröt och en peanutbutter and jelly macka skulle sitta fint (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal