Weekend course och ett nytt liv

Nu är jag hemma och tillbaka i vardagen efter en GRYM helg i Baltimore. Träffade en massa jätte trevliga svenska tjejer, åt jätte mycket, jätte god mat och hade det kanon helt enkelt!

Vi åkte tidigt på lördagsmorgonen och när vi kom fram så checkade vi in oss, fick scheman för helgen och nycklar till hotellrummen. Sen så var det frukost och välkomstmöte innan lektionerna började. Vi hade lektioner fram till 8 på kvällen och min sista lektion var också den bästa, boxning! Vi åt som sagt väldigt mycket och hela tiden och middagen låg så klart just före boxningen så jag kan lova att det var två tunga timmar men känslan efteråt var underbar! På kvällen så hade vi lite gemensamma aktiviteter att välja på och sen var det fritt fram att gå och sova. Igår så hade vi också lektioner fram till 4.15 då allt var färdigt och vi var fria att åka hem. Vi kom hem strax efter 5 och jag packade direkt om och gick till gymmet för att smyg-starta mitt nya liv som började idag.

Nu är det morgonpromenader och mycket mindre skräp-mat (plus kakor, glass, godis och allt annat gott..) som gäller. Klockan 7 imorse så gick jag ut genom ytterdörren för att gå en promenad. Det blev en 30 minuters promenad och även om det inte direkt var någon powerwalk så var jag jätte pigg när jag kom hem igen. Åt frukost och sen började jag jobba. Hade bara N på förmiddagen så jag satte honom i vagnen efter att vi hade sjutsat A och sen tog vi en promenad in till Bethesda. När vi kom hem igen var det dags att äta lunch och sen var det nap-time och eftersom det är måndag så hade jag rast och jag passade på att gå till gymmet och göra bort dagens träning, axlar.. Var inget 10poängs-pass men helt okej.

Måste bara skriva att vi har haft helt underbart väder idag också! När jag var ute imorse var solen på väg upp och när jag gick med N i vagnen var solen helt uppe och värmde jätte mycket och innan vi var hemma igen så gick jag i jeans och linne. Kollade på termometern just innan jag gick till gymmet och den sitter iofs på en solvägg men 24 grader i solen var det!

Nu ska jag lägga mig och läsa och förhoppningsvis somna i hyffsad tid så jag tar mig upp för morgonpromenad nummer två imorgon bitti!

Kommentarer
Postat av: Frida

Det lät som en superskön dag du :)

2010-03-09 @ 21:44:59
URL: http://nannafrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal