Torsdag? Onsdag?

Jag har just ätit middag eftersom jag valde att, precis som igår, träna direkt jag slutade för att sedan äta middag när jag kom hem. Träningen gick betydligt bättre än igår och efter en liten motivations-dipp så börjar jag hitta tillbaka till den igen och det är så skönt! Det är lite tungt att tvinga sig dit och det har märkts på antalet träningspass också men nu satsar jag stenhårt igen..

Ännu en dag har gått och jag har varit helt inställd på att det varit torsdag, det blev en lång vecka det här. Var på story hour på biblioteket med C och N för första gången efter juluppehållet. Det har varit lite svårt att ta sig dit på senaste tiden med tanke på all snö och alla sjukdomar och allt. Barnen har liksom bara löst av varann när det gäller att vara sjuk och så har det varit ända sen jul, föräldrarna har förresten också varit halvkrassliga och den som har klarat sig bäst är nog jag!

C har än en gång sagt att jag ska åka hem till Sverige och att hon inte vill ha mig här längre. Det är såna gånger jag verkligen måste säga till mig själv gång på gång att hon bara är tre år och varken menar eller förstår vad det är hon säger. Jag trodde det skulle vara så lätt att strunta i såna kommentarer men det visade sig vara svårare än jag trott. Jag tycker så otroligt mycket om dom och att höra sånt känns verkligen, även om jag som sagt vet att dom varken menar eller förstår vad dom säger ibland.

Nu ska jag sova och imorgon är det då äntligen torsdag, torsdagarna och fredagarna brukar gå snabbt så snart är det helg!  Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal