One more try..

Klockan närmar sig halv tio och jag sitter just nu och äter middag i min ensamhet. Har varit och tränat och valde att äta middag efter träningen istället för före för att komma iväg till gymmet tidigare. Helt oplanerat så träffade jag en av mina solstrålar på gymmet och fick ventilera lite, kramas lite och skratta lite.

Träningen gick väl sisådär, jag körde ben och det vart varken ett bra eller dåligt pass egentligen men nu är det gjort. Var extremt trött innan och hela dagen har bara varit seg och gått jätte sakta, jag gillar inte såna dagar!

Skrivarglädjen är inte på topp ikväll och jag ska lägga mig nu, men först dagens kommentar..




C, 3 år, går förbi min nya handväska som hänger på trappräcket

- Men Stella! Har du köpt en ny väska IGEN?
- Aa, visst är den fin..
- Stella du är tokig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal