Nästan fredag!


Som vanligt har jag just ätit middag men klockan är bara 8 och jag har en tränings-fri dag. Jag känner mig inte helt bekväm med dom här vilo-dagarna, jag behöver endorfin-kickarna som träningen ger! Men nu när jag ligger här på sängen så känner jag hur himla trött och slut jag faktiskt är.

Måste packa ihop grejerna jag ska ha med mig på Weekend cours'en i helgen och bara en sån liten grej kändes helt plötligt jätte ansträngande när jag skulle kunna ligga här och ha det bra exakt hela kvällen! Å andra sidan skulle jag lätt kunna packa på 10 min om jag bara tog tag i det men nej, det får vänta lite, haha..

Sömnen inatt vart inte riktigt som jag hade planerat. Jag gick och la mig vid 10 och somnade redan vid 10 över 10 men vaknar av att jag får ett sms halv 11. Då har jag alltså sovit i 20 minuter och dom 20 minuterna fick världens power-nap effekt och jag vart jätte pigg och kunde inte somna om förrän efter 12. Är så väl medveten om att jag får skylla mig själv som smsar just innan jag ska sova och sen har ljudet på på mobilen och dessutom har en signal som påminner var tredje minut om att jag har fått ett sms. Ikväll stängs ljudet av!

06.06 vaknade jag i alla fall och kunde inte somna om men jag har varit på så otroligt bra humör idag och det har varit sol och allt har bara känts jätte bra! C kollade konstigt på mig och frågade "Stella, varför är du så tokig?". Hon är så söt och droppar rätt sköna kommentarer nu för tiden, imorse frågade hon mig om jag kan flyga..

Igår fick jag förresten hockey-biljetterna till matchen som vi ska gå och se när, den bästa och underbaraste, familjen kommer hit. Har inte lyckats ta mig iväg och sett någon NHL-match än så jag är hur peppad som helst! Var och såg en NBA-match med tjejerna för några veckor sen och det var riktigt kul, även om jag inte är lika intresserad av basket som av hockey.

Är jätte sugen på godis eller nåt annat onyttigt och vet inte riktigt hur jag ska lösa problemet eftersom jag inte har något godis hemma. Att gå och köpa godis är helt uteslutet, riktigt så sugen är jag inte! Ja, problemen är stora här på andra sidan atlanten ikväll som ni märker..

Blir inget vettigt skrivet längre så tack och godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal