kort update

Idag har vi haft en helt underbar dag här i DC, solen har kommit och gått men det har varit kring 18*C i skuggan och jag minns inte senast jag njöt så mycket av att vara ute. Hade rast i eftermiddags och gick till gymmet så dagens pass är avklarat. Blev ett bröst-pass och det gick brabrabra!

Är jätte trött och börjar jobba redan 7.15 imorgon så det får bli en tidig kväll ikväll så jag orkar gå upp 5.45 för morgonpromenaden. Mitt nya liv håller fortfarande i sig och varje dag har jag varit ute och promenerat innan jag har börjat jobba. Kan förresten inte förstå vart den här veckan tagit vägen, vissa veckor sniglar sig fram och andra är över på ett kick.

Vet inte riktigt vad jag ska tänka om helgen och nästa vecka. Är confused över situationen och vet ingenting. Nu ska jag i alla fall krypa ner under täcket och läsa - god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal