En alldeles vanlig tisdag..

Ska alldeles snart ut på morgonpromenad, tredje dagen i rad så, so far so good!

Gårdagen rullade på och var precis som vilken tisdag som helst, förutom att det äntligen är så varmt och underbart att vi kan vara i lekparken utan att frysa. Vi åkte till en lekpark som ligger lite längre bort och jag tog med mig C's cykel så att hon skulle kunna öva på att cykla lite där det inte är någon traffik. Gick omkring i leggings, kjol och linne och det var helt underbart! Nu håller vi tummarna att vädret håller i sig så att mams, paps och John får uppleva DC från sin bättre sida. Idag är det bara tre veckor kvar förresten!

Tränade igår kväll och var trött när jag kom hem. Har börjat sova så konstigt, jag vaknar alltid minst 2 gånger varje natt och tror att det är morgon, vanligtvis runt 2 och 4. Sen så vaknar jag oftast ett par minuter innan väckarklockan ringer så jag hinner gå upp och stänga av den innan den ringer.

Gårdagens kommentar var förresten en grej jag fick höra när jag var på gymmet..

- I think you should try to loose some weight, some of this *grabbing his non existing love handles*. You would look great!

Hah, ja ärlighet är ju bra men vissa har uppenbarligen inte riktigt den där känslan för vart gränsen går!


När, upp och ut! Ha en bra dag (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal