Väldigt overkligt och väldigt konstigt

Det mesta är färdigpackat nu och det är ungefär 14 och en halv timme kvar tills jag lämnar Umeå. Det känns väldigt overkligt och väldigt konstigt..

Imorgon förmiddag måste jag förbi på iksu och skriva över mitt gymkort på brorsan, sen ska jag krama honom och mamma en massor, massor, massor innan jag och pappa åker.

Förresten har jag blivit med ny dator idag, min vita mini laptop valde att helt enkelt kasta in handduken, sluta fungera och strunta i resan till usa igår kväll. En oförutsedd och oönskad utgift men jag åker helt enkelt inte iväg utan att ha med mig en dator, sån är jag. Min nya är förresten en hel-svart packard bell med 11,6" skärm och normal stora tangenter och jag tror att vi kommer att komma bra överens..

Jag lyckades inte med målet att bara behöva ta med mig en väska utan det blev en jätte stor väska och sen en liten kabinväska men nu slipper jag oroa mig över att behöva betala övervikt på den stora i alla fall. Lättare att lyfta av bagagebandet blir den också.

Dagen och gårdagen innehöll alldeles för många super-jobbiga hejdån och jag är känslomässigt utmattad. Även fast jag är är så trött att jag mår illa så kan jag inte förstå hur jag ska kunna somna inatt..


Nu -  te med min älskade mami.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal