Suck it up and do it!

Jag har suttit och försökt peppa upp mig inför kvällens träning genom att läsa lite träningsbloggar. Motivationen finns där inne, det vet jag, men den är inte på topp idag..

Det är så mycket med allt inför resan nu och igår kväll när jag kommit fram till parkeringen utanför gymmet så kom jag inte längre, det tog tvär-stopp. Känslorna tog över och det krävdes ett långt, långt telefonsamtal med mamma innan jag ens kunde starta bilen och åka hem igen, utan att ens ha gått in i gymmet.

Det tar som sagt emot lite att åka dit idag men det är "Suck it up and do it" som gäller! Jag har ont i ryggen och i axlarna och behöver röra på mig, jag har haft svårt att sova och behöver all träning jag kan få för att kunna slappna av och jag är rastlös och behöver kicken jag får av att träna så det finns inga alternativ idag.


Jag vet att det kommer kännas hur bra som helst när jag kommer hem så det är bara att sluta känna efter, byta om och åka dit nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal