"Ses om ett år middag"




Det är fullt upp mest hela tiden och ändå känns det som om jag har hur mycket tid som helst då jag bara funderar på allt..

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja förbereda inför kvällens "Ses om ett år middag". Haha, det hade ju varit kul att ha något fint på sig ikväll men jag vet inte hur jag ska lyckas med det när jag har alla favoritkläder nedpackade och inte har någon större lust att smutsa ner något jag ska ha med mig. Får försöka hitta något!

Trodde inte att det gick att känna så här många känslor på samma igång och inför kvällen så är jag överlycklig över att få träffa de flesta av de bästa. Samtidigt som det är så otroligt tungt att behöva säga hejdå. Men tills det är dags att säga hejdå så tänker jag bara vara glad och lycklig och ta en massa massa kort (okej, jag ska försöka ta en massa kort).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal