Paus i designandet..

Nu tar jag en paus från designandet av bloggen.. Har tänkt göra om länge och ni som hängt med ett tag ser säkert att det är mycket från den förra designen som kommit tillbaka! Har fortfarande lite små-fix att fixa men det får vänta tills senare.

Blev inte te och scones med Anna utan det blev en sväng till strömpilen där vi gick i affärer och snackade, mycket mysigt såhär på en söndag. Någon träning blev det inte heller då jag har fixat med packningen och designat om här. Ibland är det skönt att strunta i alla planer och bara göra det som känns rätt för stunden, tror att det är rätt nyttigt att göra så ibland också!

I veckan ska jag förresten äta allt som jag gillar mest när det gäller mat (bullar, chips, godis och liknande räknas så klart också till mat) så jag kommer inte bli förvånad om jag gått upp ett kilo innan söndag.. Mamma är bäst i världen, som vanligt, och gjorde världens godaste kanel-bullar idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal