New york imorgon!

Imorgon åker jag - det är inte ens 24 timmar kvar!

Det var verkligtn hur jobbigt som helst att säga hejdå till mams och lillebror idag och jag grät i princip från att jag vaknade tills jag och pappa satt oss i bilen och börjat åka - men det här ska gå bra, det har jag bestämt mig för.

Har snackat med en tjej som ska på samma orientation som mig och även kommer flyga samma plan. Vi lyckades få plats brevid varandra på planet till London och sen på planet till New York så sitter jag just bakom henne. Känns kul att ha sällskap hela vägen och sen till hotellet i New York också!

Jag antar att det kommer bli en lång dag imorgon, med tanke på tidsskillnaden, så jag ska försöka sova nu..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal