I've got some tickets

Har fått biljetterna nu och det känns väldigt skönt faktiskt. Allt blev lite mera verkligt också!

På måndag kommer jag åka, först från Stockholm till London och sen från London till New York. På fredag åker jag tåg från New York till DC och blir hämtad på tågstationen av hostdad. Fick mail av honom igår där det stog vilken tågstation jag skulle kliva av på och jag vet inte riktigt vart jag ska skriva upp det för att komma ihåg det.. Kommer vara framme i DC redan vid 11 och det känns jätte skönt att komma fram mitt i dagen istället för på kvällen.

Jag har så sjukt svårt att fokusera just nu och tankarna är så långt borta. Träna funkar bra, när kroppen och hjärnan måste arbeta tillsammans, men allt annat är hopplöst. Ikväll ska jag handla inför "Ses om ett år" middagen med tjejerna imorgon men jag kan inte ens fokusera och tänka ut någon mat. Har förresten ingen vidare matlust heller..

Som jag har skrivit så är det så många känslor på samma gång och det låter som om jag inte är glad över att åka dit men det är jag självklart, jag är hur glad som helst. Samtidigt så har jag verkligen insett hur mycket jag har här hemma som betyder så oerhört, ofattbart mycket - världens underbaraste familj och släkt och världens bästa kompisar!

Näe, dags för träning - axlar idag!




Kommentarer
Postat av: Emma

Det var ju synd :/

Men vi kanske ses på Arlanda? =)



Nu börjar de dra ihop sig!

2009-09-10 @ 18:26:33
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Amanda

Fattar fortfarande inte att du ska fara... ! Ses imorgon (äntligen), puss

2009-09-10 @ 18:59:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal