Framme hos familjen!




Jag är framme och allt är så bra!

Det har varit fullt upp i veckan och sen jag kom till familjen igår förmiddag så det har inte riktigt funnits nån tid att skriva och uppdatera.. Jag har varit galet jetlagged och i förrgår kändes det som om jag stog i en hiss hela dagen och igår somnade jag och missade i princip en hel film på bio - första gången ever.


Jag är som sagt framme hos familjen och trivs bara bra här! Det är miljoner intryck och en massa saker att lära sig. Hostdad och jag var ute både igår och idag och åkte vägen till barnens skolor och jag tror jag minns nu. Fick också köra lite och det var sjukt, det kändes såå konstigt att köra här, fast det egentligen är exakt samma sak som hemma..

Har umgåtts med familjen hela dagen för att lära känna barnen och föräldrarna så snabbt som möjligt och jag har haft det super idag! Ska alldeles strax gå och lägga mig så det blir en tidig kväll ikväll men det behövs, igen.. Imorgon förmiddag ska jag försöka ta en promenad och förhoppningsvis hittar jag till gymmet jag funderar på att joina så jag kan se hur lång tid det tar att gå dit och också gå in och be att få kika runt lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal