Åka-bil-hela-dagen-dag




Det regnar och är alldeles mörkt och tråkigt ute men enligt pappa är det bra åka-bil-hela-dagen väder så det är väl bara att vara nöjd då antar jag.

Nu på förmiddagen ska försöka åka och hämta en tröja som jag har beställt och sen vid 11 så sätter vi oss i bilen och åker ner mot Stockholm. Vi kommer stanna på vägen för pappa har en del jobb-ärenden så det blir nog en riktig hel-dag i bilen. Bland det värsta med att åka bil så länge är att det är så svårt att äta ordentligt, det blir lätt hamburgare och annan snabbmat som bara mättar för stunden.

Ambassad-besök imorgon som sagt och sen så blev det lite ändrade planer. Istället för att stanna kvar tills på fredag och åka bil hem så kommer jag att flyga hem redan imorgon eftermiddag. Vill gärna spendera så mycket tid som möjligt hemma och imorgon kväll tänkte jag ta tag i tvätten och försöka fixa all musik.

Träningen igår gick i alla fall bra och även om det vart ett alldeles för långt pass så var det väldigt väldigt skönt och jag somnade direkt när jag la mig. Kontakten med musklerna var inte 100 procentig men jag kände mig däremot stark och ökade på mer än en övning.

Dags att äta!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Hej



jag ska också till D.C. Fast jag flyger den 8:e, vilket område ska du bo i. Kan ju vara kul att ses kanske



Sanna

2009-09-02 @ 10:25:04
URL: http://sorbergsanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal