Toppen söndag!



Det blev en toppen härlig dag idag, såna där dagar som jag måste minnas när jag känner mig som jag kände mig igår kväll.

Jag hittade ett substitut för budo fitness och där köpte jag proteinpulver och det fanns en massa smaker men jag valde till slut mixed berries och chocolate and caramel och den förstnämnda var i alla fall väldigt god! Och jag hittade två substitut för intersport/stadium och på ena affären, den jag gillade bäst, hittade jag träningshandskar från Nike som var nedsatta från 25 dollar till 10 dollar så dom köpte jag.

Hittade en jätte snygg och varm vinterjacka på den bättre sportaffären men den var rätt dyr, typ 250 dollar, så jag får nog försöka leta reda på en billigare.. Däremot hittade jag en massa andra snyggt och värt som jag ska inhandla om en inte allt för avlägsen framtid, typ sockar och träningskläder!

Jag var inne på Barnes and noble jätte länge och kollade på alla böcker och köpte tillslut The men's health - Gym bible. Har hunnit läsa lite i den och den känns rätt amerikansk om jag ska vara ärlig. Det fanns mycket bra i den men en del rätt knasiga och lite roliga grejer också, typ oskrivna regler att följa på gymmet.

Var förbi på gymmet efter att jag hade shoppat klart och jag trivs bättre och bättre där. Det är faktiskt rätt kul att det är ett lite mindre gym för dom som jobbar där har bättre koll på vilka som tränar där och jag stog och snackade med en jätte trevlig kille som jobbar i receptionen när jag kom dit idag. Träningen gick förresten också bra..

Jag köpte vykort idag också och ikväll har jag sett en film (på tv!!) för första gången sen jag kom och skrivit vykorten så att jag kan posta dom imorgon. Klockan närmar sig halv 11 och jag ska se färdigt på Knocked up och sen släcka lampan och sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal