Sämre dagar..

Alla dagar är inte bra dagar och även om dagen var toppen så har kvällen hittills varit rätt jobbig. Har velat sätta mig på nästa plan hem och bara komma hem och få vara nära dom som betyder mest och inte sitta här borta och sakna dom. Hur som helst så kommer Dani snart och hämtar upp mig för att åka på bio och även om jag vet att det bästa jag gör är att hålla mig sysselsatt så är det också rätt jobbigt ibland att hålla sig sysselsatt hela dagarna bara för att inte fundera allt för mycket.

Har varit på ett shoppingcentrum idag med Janine och köpte en tshirt från old navy och en mys-sweatshirt från target (som för övrigt är min nya favoritaffär, haha). Vet inte riktigt om jag kan kalla det att shoppa eftersom jag inte ens betalade 20 dollar för det tillsammans men imorgon ska jag shoppa lite hade jag tänkt. Ska förbi GNC (substitut för budo fitness..) och kolla vad dom har för proteinpulver och sen ska jag förbi Barnes and noble och unna mig en bok eller två och jag tänkte också kolla in två affärer som säljer träningskläder (förhoppningsvis substitut för intersport och stadium) också. Och efter det ska jag åka och träna, jag ska träna mycket och länge och njuta riktigt ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal