Planer, planer..

Klockan är halv 8 och det är rätt tyst här hemma än så länge.. Lillen har vaknat men tjejerna sover. Det är inte ofta det är såhär tyst och lugnt och det är rätt mysigt att vara uppe och få lite lugn och ro innan dagen drar igång.

Gick hem till V en sväng igår kväll och snackade lite och planerade upp helgen och jag längtar - helgen kommer bli bra! Det är så mycket värt att ha någon som bor så nära, 10 minuters promenad bara.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på. Om det är lika fint väder som igår blir det nog parken och sen ett bad. Är vädret inte lika fint så blir det nog biblioteket och ett bad istället!

Ikväll ska jag träna i alla fall! Har inte känt mig helt 100 frisk men nu får det räcka så ikväll ska jag träna och det är armar som står på schemat.

Kommentarer
Postat av: Emma

Hej =)

Hur går allt för dig trivs du hos familjen och så?

Kramkram

2009-10-22 @ 04:53:46
URL: http://emmahellstrom.blogg.se/
Postat av: Charlotta

Hej Stellis! Hoppas att allt är toppen med dig over there! Första snön kom idag, smälte bort väldigt fort men ändå :) har du inte några bilder på där du bor? Vore skojsigt att se! Puss och kram

2009-10-23 @ 11:47:19
Postat av: Beatriiiiice

Kom hem nu. Nu är det färdiglekt! Det funkar inte längre, på med skorna! vi ses snart! Puss

2009-11-05 @ 19:19:48
Postat av: Amanda

Hej! Hoppas du uppdaterar snart =) jag ska höra av mig på riktigt snart, skriva ett långt mail när jag har tid! Det har dock inte hänt mycket :S

Hoppas allt är bra, pussar i massor, saknar dig.

2009-11-09 @ 17:36:05
URL: http://amandahj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal