Lördag och ledigt!

Underbart med helg och lite ledigt! Veckan gick jätte snabbt, förutom fredagen som kändes lika lång som resten av dagarna tillsammans.. Var på bio igår (igen ja..) och såg The Stepfather och den var långt ifrån den bästa filmen jag har sett. Har förresten som mål att se 50 filmer på bio här under året och hittills har jag sett 5 så 45 till sen är jag i mål!

Det regnar massor och har gjort det i ett par dagar nu men det är rätt mysig, fast jag insåg igår att paraply är en rätt bra idé, även om man har regnjacka. Vaknade av tjejerna vid 8 imorse, fast jag hade tänkt sova till minst halv 9 men å andra sidan är jag uppe nu och dagarna blir rätt långa! Vet inte riktigt vad det blir av den här dagen men jag åker en sväng till Friendship Heights när jag duschat och ätit något, måste kolla efter ett par löparskor, och sen ska jag åka och träna i lugn och ro utan stress för en gångs skull och tvätta måste jag också göra

Nej, dags att kicka igång den här dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal