Gymkort

Nu har jag äntligen fixat gymkort och det var verkligen på tiden.

Var och tränade igår - gymmade för andra gången på nästan 4 veckor - och jag fick den där härliga känslan i kroppen efteråt och längtar redan till nästa pass! Att springa/jogga ger mig aldrig samma kick utan det måste vara styrketräning för att jag ska få den känslan. Det ingår förresten en timme med en PT och sen är det inte speciellt dyrt med PT-paket här så det blir nog ett sånt framöver. Hur som helst så skulle dom ringa och boka in min PT-timme idag och förhoppningsvis får jag den PT jag önskade.


Jag börjar jobba om en halvtimme och ska studsa upp nu och äta frukost! Det är jätte grått ute idag och att gå till någon lekpark känns inte så jätte lockande så jag tar nog med mig lillen och yngsta tjejen till biblioteket när vi har lämnat äldsta tjejen på förskolan. Har aldrig gjort det så vi får se hur det funkar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal