En alldeles vanlig torsdag..

Skatt-katten hade smitit in hos hostmum och hostdad igår kväll så jag fick sova ensam igår natt men nu så ligger hon här hos mig och klockan är över halv 11 så det är dags att sova - men först en kort update!

Har gått bra att jobba idag, hosmum var ledig så jag hade lite avlastning under dagen men tjejerna blir väldigt väldigt mammiga och jag får inte hjälpa dom med något alls och det blir lite gnäll..

Hur som helst hade jag bara lillen på förmiddagen och tog en promenad igen och det var så skönt ute idag igen. Medan barnen sov så passade jag på att tvätta lite och städa rummet igen så nu har jag rena kläder och ett nystädat rum.

Har varit och tränat med Janine ikväll och körde axlar så nu är jag sådär skönt trött och längtar efter att få krypa ner under täcket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal