Onsdag igen

Jag fick den PT:n som jag önskade och ska träna med henne på fredag! Tydligen är hon väldigt populär och efterfrågad men hon ringde mig idag och vi bokade som sagt in en timme..

Vädret här är inte så pålitligt och man kan aldrig lita på att vädret på morgonen säger något om vad det blir för väder under resten av dagen och idag vart det inte alls grått och mulet utan strålande sol och omkring 20 grader! Hösten här är så himla fin och idag var en sån där underbar höst-dag som i och för sig kändes som en svensk sen-sommar-dag..

Vi gick till biblioteket i alla fall och jag är väldigt imponerad över hur fint det var. Det var mycket, mycket finare och fräshare än hemma och bara en massa nya böcker och det fanns minst 2 ex av alla! Ska absolut gå dit igen men ska också kolla in biblioteket som ligger lite längre bort, det är tydligen lite mer aktiviteter för barnen där.

Ikväll har jag varit och fikat med två tjejer och det är alltid lika kul att komma ut och se nya saker och träffa nya människor - även om jag träffat en av tjejerna, Anna, förut!

Från att ha varit världens nattuggla har jag blivit trött och tycker att klockan är mycket när den är över halv 11. Nu är klockan 20 i 11 (dvs sent, haha) och jag ska gå ner och hämta skatt-katten, som förresten är min nya room mate, och sen ska vi sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal