En liten solstråle

Den här dagen har gått super snabbt och humöret har varit på topp! Minsta tjejen sken som en liten sol hela dagen och det smittade verkligen av sig, även om jag var på väldigt bra humör redan när jag vaknade.. På förmiddagen så ritade vi först och sen så lät jag henne bada tills hon tröttnade eftersom lillen sov som en stock.

Var ledig 3 timmar på eftermiddagen (jag är det 2 dagar i veckan) och idag gick jag in till Bethesda och snabb-shoppade lite träningskläder och passade på att gymma på vägen hem. Köpte två shorts och två t-shirts, dock köpte jag inte en sån t-shirt som jag hade tänkt från början utan det fick bli två vanliga, svarta istället.

Har förresten fått min första arbetsskada också, skulle kunna vara en träningsskada men jag tror mer på en arbetsskada.. Vet hur som helst inte hur jag har lyckats men jag har jätte ont i ena handen, alltså inte i hela handen utan vid tummen. Lite besvärligt eftersom det gör jätte ont när jag vinklar handleden - typ lyfter upp bebisen- och det gör jag ju ett antal gånger varje dag. Tog mig igenom träningen och även om det gjorde lite ont fixade jag alla övningar.

Hade tänkt tvätta kläder ikväll men jag blev alldeles för lat och nu ska jag krypa isäng och titta på nån serie på datorn istället, jag tvivlar i och för sig på att jag kommer hålla mig vaken för ett helt avsnitt men jag ger det ett försök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal