Bättre dagar..

Det bästa (och värsta kanske..) med att vara här är att känslorna ändras så himla snabbt. Nu känns allt bra igen och jag vill ut och se mig omkring. Det är så skönt att komma ut och få lite viktig egentid!

Tror att äldsta tjejen är sjuk desssutom så det kan bli en intressant vecka och jag tror att jag behöver all energi jag kan få för att orka med den.

Ska börja med frukost, sen en dusch och sen promenerar jag iväg. Tar med mig träningskläderna på en gång så är det lättare att gå till gymmet, bara att stanna till på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal