Lördags shopping på Wheaton Mall

Gårdagen blev inte riktigt som planerat men den blev toppen i alla fall! Malin kom och hämtade upp mig vid halv 11 och då åkte vi till Wheaton Mall där vi åt lunch och shoppade. Jag köpte en julklapp till pappa så nu är jag nästan färdig med paketet som ska hem till sverige, ska köpa det sista idag och sen är det bara att skicka det! Det känns så skönt att, i princip, vara helt färdig med alla julklappa redan i November och även om jag inte köpt allt till familjen här borta så vet jag i alla fall vad jag ska köpa.

Jag köpte en en liten ljusbrun väska och ett blått basic-linne på forever21 till mig själv och på target så köpte jag lite småsaker och fler julkort, jag hade inte räknat hur många jag behövde innan jag köpte julkorten i fredags och det visade sig att jag behövde 10 till. Sen handlade jag en blå-vit-randig julklapp till mig själv på Victoria's Secret också..

När vi var färdiga med shoppingen så släppte Malin av mig på gymmet där jag körde ett benpass och jag har redan träningsvärk i både benen och rumpan så det var ett rätt givande träningspass! För en gångs skull så valde jag övningar eftersom och hade inget  schema och det var väldigt skönt måste jag säga. Jag ökade också tempot och antalet set också så jag verkligen körde helt slut på musklerna.

På kvällen så var jag bara hemma och njöt av att kunna kolla på en film i mer än 25 minuter utan att somna och  sen läste lite också innan jag somnade väldigt tidigt. Hur som helst är jag väldigt pigg idag så nu ska jag gå upp och äta frukost och sen får jag se vad som händer, men träna ska jag i alla fall göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal