Black friday

Imorse var jag 200 dollar rikare än vad jag är nu - men å andra sidan hade jag inte köpt några julklappar då heller!

Idag har jag varit i Friendship Heights och shoppat lite.. Jag inledde shopping-turen på Sephora och det är nog inte många gånger i livet jag kommer vara med om att en påse därifrån känns tung men det fick jag vara med om idag. Köpte smink till mig själv från ID och det är verkligen mycket billigare här än vad det är hemma! Vet inte om jag skrivit det förut men en burk foundationpuder kostar 25 dollar, hela startpaketet var nedsatt den här veckan och kostade 48 dollar och en burk med rouge kostar 18.

Jag promenerade runt bland affärerna och besökte de flesta favoriterna två gånger innan jag hade bestämt mig. Nu har jag i alla fall köpt julklappar till John och mamma och en julklapp till mina små tjejer. Är inte färdig med julklappsinköpen än men förhoppningsvis hinner jag köpa alla som ska skickas till Sverige den här helgen så jag kan skicka dom i början av nästa vecka så att dom alldeles säkert hinner fram innan julafton. En liten nesesär köpte jag förresten också så nu är det slut på smink-kaoset i träningsväskan!

Ikväll ska jag och Malin ses och gå ut och äta middag och det blir super mysigt! Det känns så himla lyxigt att ha hunnit med en massa shopping idag och att jag ändå har hela helgen framför mig, jag kan inte släppa det! Att dessutom inte ha några planer för helgen utan att jag kan vara spontan och göra det jag känner för gör allting ännu bättre.

Får se vad jag gör imorgon men det blir träning hela förmiddagen och sen ska jag köpa en stor sallad från Giant till lunch i alla fall. Mamma har skickat min favorit salladsdressing och till den behövs en riktigt stor och underbar sallad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal