Soliga fredag!

Har suttit ute nu under förmiddagen och läst igenom det jag ska skriva ett prov på alldeles strax och det är verkligen super skönt ute idag. Termometern i mitt rum visar för tillfället på 15 härliga grader utomhus och då bör det även nämnas att den sitter på en skuggvägg!

Nu ska jag sätta igång med provet  och jag hoppas att det går snabbt så jag får gå ut och lägga mig på baksidan och plugga i solen resten av eftermiddagen!

Tänkte förresten åka förbi på Kappahl senare idag och kolla på en klänning jag sett på hemsidan, en super fin sommarklänning som jag troligen köper om den sitter snyggt! Träna ska jag också göra och sen ikväll ska jag träffa Amanda en sväng då hon slutat jobba.


Kommentarer
Postat av: Andréa

Sv: Oki :) Vad har du för planer för helgen då?

2009-05-08 @ 20:18:32
URL: http://makeupartisten.blogg.se/
Postat av: Bea

Nu har det varit en solig fredag jävligt länge.. dags att uppdatera!

2009-05-26 @ 16:10:34
URL: http://abej.blogg.se/
Postat av: bitte

Hej hej vill tipsa dig om en tävling jag har,

Du kan vinna en fin väska och ett presentkort på 500 kr.

Postat av: Amanda

Ja, skriv nåt snart Stellis :)

Längtar till att göra nåt när jag kommit hem!

Hoppas allt är bra, puss

2009-06-02 @ 21:19:51
Postat av: annawii

Hej gumman!



Tänkte tipsa dig om att det är bloggdrink på TC på fredag kl 21.00

Är du sugen på att komma kan du maila mig på: [email protected]

2009-06-07 @ 18:44:21
URL: http://annawii.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal