Den senaste tiden...

Dålig uppdatering på sista tiden, I know. Har haft annat för mig helt enkelt och varken hunnit eller orkat skriva.

I torsdags åt jag lunch med A och det var guld eftersom vi inte setts på ett halvår, Liv och J kom förbi av en slump när vi ätit klart och förfest och utgång för fredagskvällen styrdes upp. I fredags var jag på bio med pappa och såg Män som hatar kvinnor och den var helt klart värd att se och jag är glad att jag läst boken innan för jag tror det gjorde den ännu bättre. Efter bion åkte jag direkt till A och J och gjorde mig i ordning där medan resten droppade in. Förfest, utgång på pipes och efterfest, helt klart en väldigt bra kväll! I lördags åt jag lunch med Lisa på station och sen middag med Amanda, Liv och J på Maxim.

Nu är det Beck med pappa som gäller, som alltid på söndagar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal