Total urladdning

Jag har verkligen haft en total urladdning ikväll och även om inget är löst eller egentligen känns bättre heller så var det så skönt ändå. När jag var yngre hade jag lättare att gråta men det har försvunnit mer och mer med åren och då har de här urladdningarna blivit viktigare. Det handlar inte om att jag inte vill gråta utan jag pressar bara undan känslorna på ett annat sätt nu än jag gjorde förut, på gott och ont. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om allt mer än att det är mycket just nu men att det är skönt att lätta på ventilen och släppa ut lite ibland.





För att jag är så stressad. För att jag känner mig så pressad. För att jag känner mig totalt omotiverad. För saknaden av sånt som varit. För längtan att komma iväg. För att jag blir rastlös av att vänta. För saknaden av dom som inte längre är nära. För allt jag vill hinna men inte hinner med. För ensamheten som ibland går från att vara trivsam till plågsam. För att jag tvivlar på annars så självklara saker.  För att det finns musik som är så känslosam och vacker. Men kanske mest för det jag önskar så ofattbart mycket men vet aldrig kommer slå in...

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Aahhh...Löshår i sol,bad, pool, fukt osv osv...Nej usch det förstår jag att du inte klarade av.

Det skulle jag aldrig ha. En vecka i North Carolina och sedan lite "ledigt" ifrån dem miljöerna sedan en vecka i Southampton var allt jag klarade med mitt haha.



Det går jättebra att jobba. Jag kommer aldrig bli en dagisgfröken men guuud vad jag älskar att få lön haha.



Jag har precis som dig inga "framtids planer" samtidigt som om man ändå har det.

jag ser Turkiet framför mig men inte mer än så, allting kan hända och därför binder jag inte upp mig på varken relation eller jobbmässigt. Eller skola.



Och ja, man behöver ventilera sig lite. Beroende på vad det är, så kan en långpromenad hjälpa.

Eller en resa..

Hoppas du har det bra!!

Kramar Louise

2009-03-12 @ 20:20:12
URL: http://louisesa.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hej. Sent svar från mig! Ja för mig är det helt ofattbart att en människa kan välga att sjunka så lågt att skada ett djur. Katten skrev ju.. Helt otroligt. Och lilla dusty var ju helt sjukt gullig också (inte för att det spelar någon roll) men HUR klarar man att göra det?



Jo jag har utbildning. Nu för tiden e det svårt att få jobb i den branshen om man inte har det.Är utbildad veterinärassistent :)

Har bott i oslo i över 3 år och trivs bra! Tack för kommentaren om musiken :*



Hoppas att du får en fin start på dagen :)

Kramis

2009-03-15 @ 04:44:32
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal