Torsdag till söndag

I torsdags fick jag veta att Liv verkligen bestämt sig och att hon åker till Mexico för att lära sig dyka, hur tufft är inte det?! Det är en typ av volontärresa så när hon lärt sig dyka så kommer hon hjälpa till med forskningen om korallreven om jag förstått saken rätt. Hon åker redan nu på fredag och kommer vara borta till mitten/slutet av juli som planen är nu i alla fall och jag måste erkänna att jag är väldigt avundsjuk och längtar ännu mer tills mina egna planer ska förverkligas!



I torsdags på kvällen så var jag, Amanda och Sandra och fikade hos Sarah och Tony och dom har världens sötaste katter, 2 vuxna och 4 kattungar. Jag fick verkligen behärska mig för att inte ta med mig en kattunge hem, haha!

I fredags var jag och Bea på bio och såg En shopaholics bekännelser och jag tycker inte den var sådär överdrivet bra. En lättsam och väldigt förutsägbar tjejfilm som skapade ett visst shoppingbehov! Det satt för övrigt 7 tjejer i 14-15 års åldern på raden ovanför oss och kommenterade saker i filmen ungefär var 5:e minut så det förstörde också en hel del...

I lördags var jag och Anna ute och åt middag på Balder, sen gick vi förbi Costas och satt där ett par timmar innan vi avslutade med en tur förbi Pipes. Vi planerade lite foto-teman och snackade massor - sånt där som kan förgylla vilken kväll som helst. Du är bäst vännen!

Igår var det väldigt lugnt, gjorde inte speciellt mycket men det var skönt. Jag fick förresten ett väldigt roligt telefonsamtal i söndags eftermiddag och det blir fotografering med Ante nästa helg! Beck med pappa på kvällen som vanligt men det var sista filmen så nu måste vi hitta något nytt att titta på på söndag kvällarna. Efter Beck så blev det ett långt telefonsamtal med snack om främst resor och framtidsplaner, trevligt!



Nu ska jag fortsätta med affärsjuridiken, snart är den kursen klar och det blir skönt med en kurs mindre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal