Stress

Jag har hur mycket som helst med skolan som måste göras och helst vara klart igår. Mitt nyårslöfte att planera har alltså inte riktigt gått som planerat, eller jo det gick som planerat fram tills för någon vecka sen då det föll. Har lite svårt att fokusera på allt skolarbete när jag hellre skulle jobba med framtidsplanerna och allt jag egentligen vill är att kasta böckerna och packa väskan.

I veckan så ska jag verkligen hårdsatsa på skolan så därför bloggen kanske blir lidande men jag ska försöka klämma in ett och annat inlägg också mellan allt pluggande.

Snart är det dags för söndags-beck med pappa (yes, den här veckan också!) fast istället för liggande med fokus på tv:n så blir det sittande med fokus på plugg och beck som en bonus i bakgrunden. Får se hur det går...

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tack så himla mycket för dom orden asså! Man blir SÅ glad av att få såna kommentarer om sången! <3<3

Hoppas du får en fin dag söta du!

Många kramar

2009-03-09 @ 13:18:18
URL: http://ceciliabizzi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal