Stella 14 år...




Jag satt nyss och kollade i genom en massa gamla bilder och hittade den här, den togs 2002, alltså var jag 14 år. Idag är jag en helt annan person än jag var år 2002, vilket är rätt logiskt eftersom det är sju år sedan (oh my vad tiden går fort...). Men även om jag idag är trygg i mig själv och så vidare så kan jag fortfarande känns mig som 14 år ibland, lika osäker. Det är inte speciellt vanligt att jag känner mig så osäker men det händer ett par gånger per år och senast idag slog det mig när jag satt i bilen och tänkte att jag lika gärna kunnat vara 14 som snart 21 med tanke på hur jag satt och funderade kring en grej. Jag kan knappast va ensam om att känna så och växer sånt bort egentligen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal