Nya jeans



Mormor och hennes sambo är här och hälsar på så jag och mamma passade på att ta med dom till Strömpilen idag. Jag brukar i vanliga fall aldrig orka prova jeans, fast jag är en riktig jeans-tjej, samlade idag kraft och provade ett par jeans. Faktum är att jag inte provade dom för att jag skulle köpa jeans utan för att jag ville prova en skinnjacka på H&M ihop med jeans istället för kjol, vilket jag för en gångs skull hade idag. Skinnjackan var snygg men inte perfekt, det var däremot jeansen! Dom sitter super snyggt och är hur sköna som helst så dom lär bli välanvända i vår och sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal