"Men bara en ögonskugga till..."




Jag har haft världens shopping-sug när det gäller smink de senaste dagarna. Högst på önskelistan just nu står en ljus och en mörk ögonskugga i matt grå-beige och en mörkgrön ögonskugga. Fast jag har undvikit allt vad affärer med smink heter och inte köpt något alls utan jag ska försöka hålla mig tills jag åker ner till Stockholm en sväng, under resan då jag ska hälsa på Hanna i Uppsala.


Funderar på att färga håret senare i eftermiddag och vi får se om det blir kanon eller katastrof. Blir det kanon kommer det bilder, blir det katastrof kan ni vänta ett inlägg där det står att jag aldrig mer kommer färga håret hemma och att jag hatar att jag aldrig lär mig det.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du är en riktig ögonskuggebrud. Du kanske borde köpa en sån jättestor palett med ögonskuggor.. När jag blev sminkad inför balen i Kanada så fick jag se en sån. Den var gigantisk.

2009-03-30 @ 16:21:59
URL: http://malink.blogg.se/
Postat av: Kim

svar; tack så mycket :) ja, jag hoppas på att komma bland de fem bästa iaf, hoppas, hoppas :)

2009-03-30 @ 19:57:35
URL: http://imapoet.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal