Min ipod och jag...




Vi gör det mesta tillsammans, jag och min ipod. Vi tränar, pluggar, är ute och går, åker bil och väntar på bussen. Han sjunger för mig en stund innan jag ska sova och oftast så sjunger han även en sång eller två innan jag går upp på morgonen. Därför hade jag all anledning i världen att freak out igår morse så jag befarade att han kastat in handduken för gott. Han hade hakat upp sig och reagerade inte på något jag gjorde - ingenting! Jag kan ju också tillägga att jag hellre är utan min mobil än min ipod och finns det något som kallas musik-beroende så misstänker jag att det är något som ligger och gror. Jag var irriterad i princip hela dagen över det faktum att jag inte kunde lyssna på den musiken jag ville just när jag ville höra den men sen när jag kom hem på kvällen så hade han avslutat strejken och fungerade igen - dagens lycka!





Säg den lycka som varar... min älskade har bestämt sig för att återuppta strejken och vägra fungera idag också. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal