I'll get my ticket...

Det blev en bra dag, fast jag ville åka väg imorse och lämna allt bakom mig!

Jag träffade Hanna, som är hemma från Uppsala i helgen, och gick en lång promenad och det är verkligen tur att jag ska ner och hälsa på henne snart, annars hade jag aldrig velat släppa henne. Våran vänskap är av bästa sorten och jag insåg hur mkt jag skulle vela (behövt) ha henne ett par mil närmare.

Nu har jag landat hemma efter ett pass på gymmet och i princip bara hunnit äta något som trots den konstiga tiden ska kallas middag, tagliatelle och kyckling, mums!

Jag struntar i att det är fredag och att jag borde utnyttja tiden till att göra något as kul, jag orkar inte göra något as kul ikväll, är helt slut efter träningen. Resten av kvällen ska spenderas i sängen, jag ska läsa ut en bok jag har hållit på med flera månader, sen ska jag fila lite på en del grejer som måste göras för att mina framtidsplaner ska gå att genomföra.

Planeringen av mina framtidsplaner har förresten satt igång, genomförandet är på gång det med, och det kommer bli av inom en inte allt för avlägsen framtid.


Kommentarer
Postat av: Malin

nyfiken vad det ar for framtidsplaner.. :)

2009-03-07 @ 08:20:31
URL: http://malink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal