Hej mamma!

Hela den här grejen med att folk man känner och träffar relativt ofta läser ens blogg är lite lustigt. Senast idag sa mamma något som hon omöjligt kunnat veta om hon inte läste min blogg och jag blir lika förvånad varje gång innan jag kopplar att hon läst det här. Samma sak med kompisar som som kommenterar saker när vi ses som jag inte sagt utan som dom läst, det tar som sagt alltid ett tag innan jag kopplar.

Även om det är kul att dom jag känner läser så måste jag erkänna att suget (och behovet?) finns att skaffa en anonym blogg, en blogg där jag kan skriva exakt vad jag känner utan att behöva oroa mig för att dom som läser ska kunna veta vilka det handlar om. Fast jag tror inte jag skulle vara så bra på att vara helt anonym och dessutom vet jag inte om jag skulle våga skriva vissa saker ändå för tänk om någon listade ut att jag var jag som låg bakom den liksom!  Nu är det ju inte direkt så att jag sysslar med någon kriminell verksamhet eller något som rör rikets säkerhet så det värsta som skulle kunna hända om jag hade en anonym blogg och avslöjades skulle vara att ett antal pinsamma situationer troligen skulle uppstå.


Och förresten, hej mamma!


Kommentarer
Postat av: annawii

Hej gumman! Kan du snälla skriva din mailadress i en kommentar hos mig :)



kram

2009-03-03 @ 18:36:53
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: mamma

du är bäst och förresten ,hej stella

2009-03-03 @ 22:02:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal