En riktig toppen helg!

Klockan är mycket men jag tänkte bara skriva att jag lever och allt är bra! Helgen har varit mycket bra så det har inte funnits tid att skriva helt enkelt, såna helger gillas mycket. 

I fredags så var jag och Bea på Pipes och drack vin och snackade och det var väldigt väldigt kul. Vi träffade massa folk och sen var det efterfest tills klockan blev morgon så jag var mycket trött i lördags och den planerade tjejkvällen kändes väldigt passande. Middag, melodifestivalen, massage och massa snack med Liv, Amanda och Sarah - fler såna kvällar tack! Idag blev det en halvdag på strömpilen med Liv, Amanda och Anna, lunch, fika, massa snack och lite koll i affärerna - fler såna här söndagar tack! Ikväll har jag grejat med framtidsgrejer och sett Beck med pappa, alltid lika bra söndagkvällar!

Jag kom även till en del väldigt nyttiga insikter i helgen och det känns väldigt skönt, äntligen! Nu ska jag lägga mig och läsa och förhoppningsvis även somna rätt snart. Imorgon är det måndag och den här veckan ska bli bättre än förra, mycket bättre!



Skriver om tosdagens lilla äventyr i veckan, ska försöka hitta bra bilder och så men jag kan säga så mycket att damn vad nöjd jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal