världens bästa mamma

Jag är så himla glad för jag har verkligen haft en as bra tisdag!

Jag och mamma har spenderat hela dagen ihop och först var vi på iksu spa och tog det lugnt, sen for vi på stan och letade efter nya glasögon till henne och jag köpte en dual foundation på make up store. (Mitt ID-puder är på väg att ta slut och jag tänkte vänta till USA innan jag köper ett nytt eftersom det är betydligt billigare där)

På vägen hem svängde vi förbi Thai Köket och köpte med oss mat så nu har vi just ätit och jag är sådär underbart mätt man bara kan bli på thai-mat!

Får se vad som händer ikväll men troligen blir det en sväng på gymmet eller en långpromenad och sen film-mys med mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal