midsommarförberedelser

Det har blivit mycket usa och väldigt lite vardag, umeå, sverige på senaste tiden därför tänkte jag klämma in lite alldeles vanlig vardag.



Nu ska jag hur som helst snart åka iväg och handla med Anna inför morgondagen. Tydligen är sill inte prio ett på bordet men färskpotatis ska vi ha, annars tvivlar jag på att det blir en riktig midsommar! Jordgubbar måste vi också ha! Jag hoppas att resten av umeås befolkning inte hade planerat att göra oss sällskap och också handla idag kring halv 11.

Idag ska jag förresten göra tårtbottnarna och hemmagjorda köttbullar till imorgon - jag känner mig lite gammal men rätt ambitiös!

När jag ändå är i farten så måste jag klura ut vad jag ska ha på mig imorgon också! Och vad jag ska göra av håret, och hur jag ska sminka mig och vilka skor jag ska ha och...

(...tur att det är över 24 timmar kvar till firandet sätter igång)

Kommentarer
Postat av: Malin

haha... minns du förberedelserna inför nyår? :P då var det kaos.

2009-06-18 @ 12:14:36
URL: http://malink.blogg.se/
Postat av: anna

ja precis, det är ju billigt där. men jag vill lyssna innan jag kommer dit och hinner köpa en :p så därför blire nog en härifrån :)

2009-06-19 @ 01:32:38
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal