Midsommar - check!

Och så var midsommarafton avklarat ännu en gång... Sällskapet var som alltid det bästa och tjejer - ni är guld värda varenda dag, varenda kväll och varenda natt året om! Vi lyckades få ihop en välsmakande och välfylld buffé som jag verkligen ångrar att jag inte tog kort på. Hela kvällen vart bra, riktigt bra!

Gårdagen blev betydligt lugnare och det var nog en himla tur det! Ett halvhjärtat försök att städa, tv-tittande med Sarah och en massa snack på dagen och sen film x 2 på kvällen - först Crank med delar av midsommaraftonens sällskap sen hem och se Wimbledon med lillebror.

(Jag måste erkänna att jag inte kan inte låta bli att undra hur nästa års midsommar kommer att se ut...)


Nu ska jag äntligen åka och träna, känner hur kroppen skriker efter att få anstränga sig och jobba ordentligt efter fredagen och lördagens uppehåll från träningen! Det blir ett arm-pass på iksu spa ikväll - jag har aldrig tränat i gymmet där och är väldigt sugen på att testa det...


Kommentarer
Postat av: anna

fick en väska i studentpresent :) ja, krissnacka är viktigt! :p

2009-06-21 @ 22:37:24
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal