En mysig stuga



Jag kom som sagt hem från stugan igår och söndagskvällen var super mysig. Grillat till middag, kladdkaka (från coop... stella fixar) till efterätt, sen kubb innan vi grillade korv och pinnbröd vid elden, en tur med bilen för att kolla efter älgar (har man ingen tv så får man roa sig på annat sätt - vi såg dock bara en groda), sen twilight med yngsta kusinen som avslutning på kvällen.
 
När jag var yngre gillade jag inte att vara där eftersom det inte finns speciellt mycket att göra och då åkte jag inte dit för att jag ville utan för att jag var tvungen. Nu uppskattar jag det mycket mer att åka ut dit - det är speciellt mysigt eftersom våran familj och min mosters familj har stugan tillsammans. Det är lugnt och skönt och jag sover hur bra som helst där...

Imorgon åker jag tillbaka dit och stannar tills på lördag förmiddag - as mysigt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

=) mys!

2009-07-15 @ 12:24:22
URL: http://confessionsbyme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal