The och nybakade scones



Jag är jätte sugen på the och nybakade scones (med apelsinmarmelad och ost) men det är såna saker man njuter mest av när man har sällskap och nåt sånt har jag inte ikväll så det får bli en annan dag!

Hade tänkt baka bröd ikväll men det får bli morgondagens projekt istället och med tanke på att smhi lovar regn imorgon så passar det rätt bra. Imorgon ska jag förresten tona håret också, jag ger inte upp med det röda utan fortsätter att tona det och håller tummarna att färgen ska sätta sig snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal