Full fart

Jag är verkligen på hur bra humör som helst idag!

Äntligen är mitt rum klart, jag målade sista varvet igår kväll och det blev grått, fast det känns ändå mycket varmare än när det var rosa. Idag har jag pysslat på här inne och jag har bland annat flyttat tillbaka alla möbler, bäddat rent och flyttat en tavla. Resten av tavlorna ska jag hänga upp sen nån gång, när jag har bestämt mig exakt vart jag vill ha dom.

Sen åkte jag iväg på gymmet och fick till ett grymt härligt arm-pass. Världens toppen kontakt och det brände verkligen i musklerna - snacka om underbar känsla när man får till sånna pass. Så efter passet var jag totalt slut i armarna men  väldigt nöjd och kanon glad!

Sen bar det av till ICA där jag handlade innan jag åkte hem och åt. Vart ingen super nyttig middag idag och det kanske hade behövts men ätit har jag gjort och mätt är jag! Direkt efter middagen så åkte jag iväg och hämtade kvällens dricka som stått i säkert förvar sedan förra helgen då jag inte drack något av det och inte orkade ta flaskan på cykeln när jag skulle hem.

Nu sitter jag med toningen i håret, äntligen har jag tagit tag i det och fixat färgen, så nu blir det verkligen rött till ikväll då jag ska ut. Och ja, ut som i ut på krogen, Rex närmare bestämt! Jag har inte varit ute sedan nån gång i maj utan det har blivit en hel del hemmafester i sommar istället så det blir kul att gå ut for a change. Vet inte exakt vilka vi blir och den enda jag verkligen känner är Charlotta, sen ska vi vara hos en tjej som jag har träffat en eller två gånger förut men det blir nog toppen!

Strax ska jag skölja ur färgen, sen duscha, fixa håret, sminka mig och försöka hitta något att ha på mig ikväll och sen vid halv 8 så kommer Charlotta och hämtar upp mig, det är rätt tight om tid men dagar då jag är på så här bra humör så har jag inga som helst problem att skynda mig.

Ha en toppenkväll för det ska jag ha!



(jag svarar på alla kommentarer imorgon!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal