En lyckad kväll och stug-mys




Gårdagen blev väldigt lyckad och jag hade väldigt kul! Först var jag, Charlotta och Anja hemma hos Anja och förfestade och sen drog vi oss till Rex. Där var det rätt mycket folk och bra musik. Som alltid när jag har varit ute så lyckas jag få massa blåmärken men helgens mest otippade är ett blåmärke i pannan (okej, det är inte blått men känns som ett blåmärke när jag rör där, det gör ont alltså).

Nu ska jag packa ihop löparkläderna, datorn och hårddisken, ta på mig myskläder och sen åka ut till stugan där jag stannar till imorgon förmiddag. Det blir en snabbis men jag har inte varit där på hela sommaren och längtar dit (och jag längtar efter mamma, pappa och Tessan).

Kommentarer
Postat av: anna

jag har ingen aning om det. tänkte fråga deras nuvarande au pair hur hon gjorde och om hon har lite tips :) men att ta en hel helg skulle ju vara asskönt, så har man hälften gjort lixom. dudå? har du tänkt något på de?

2009-07-13 @ 13:27:20
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal