70 dagar kvar...

Idag är det 70 dagar kvar tills jag åker,  jag längtar väldigt mycket och har börjat (okej, fortsatt...) oroa mig för packningen.

Ska jag vara ärlig så är det packningen som oroar mig mest, vilket är väldigt skönt då det måste betyda att jag är rätt relaxed när det gäller allt annat!

Jag förstår inte riktigt hur jag ska få plats med allt och egentligen vill jag inte ha med mig speciellt mycket eftersom jag vet att jag kommer köpa massor av kläder, smink, väskor och skor där borta. Satt och pratade med mamma om packningen tidigare idag och det känns som om det är dags att börja skriva en lista på allt som måste göras (tillexempel klacka om mina svarta pumps) så jag inte kommer på allt det kvällen innan jag åker.

Hur som helst så har jag i alla fall bestämt mig för att inte ta med mig mina utomhus löparskor utan köpa nya när jag kommer dit, jag behöver ändå ett par nya. Täckbyxor ska jag nog inte heller ta med mig utan jag köper ett par billiga där borta istället. Vinterjackan tror jag dock att jag tar med mig, inte den stora fjällräven-jackan dock utan den kortare peak-jackan, för det känns onödigt att lägga en massa pengar på en ny vinterjacka när jag har en som jag gillar väldigt mycket.

Vanliga kläder är lättare, jag tänker bara ta med mig dom kläderna jag tycker bäst om och använder mest. Träningskläder är ännu lättare då jag tar med mig allt  jag har, vilket inte är sådär super mycket men verkligen bara kläder jag trivs i och tycker om!

Ja, såhär går alltså tankarna i mitt huvud. Det är 70 dagar kvar och fördelar vägs mot nackdelar och jag tänker på vinterkläder i juli...


Kommentarer
Postat av: mandy - au pair in Seattle

hahha ja packingen:p borjade skriva listor o packa ett tag innan men inser nu hur mycket jag inte hade med mig:p tex hade jag med mig 4 par skor... 2 par har gatt sonder... kanske maximal otur men anda;p haha. hade med mig ett halsband o det gick givetvis sonder det med.. o 1 par av mina 2 par jeans... haha. :p Jaja, tyckte iaf att jag hade en bra plan:) tog med mig en vaska pa 23kg, sa jag kunde shoppa "den andra" :) typ :)

2009-07-12 @ 21:05:33
URL: http://mandyslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0





Alla bilder på bloggen är mina egna om inget annat anges. Du måste alltid fråga om du vill använda någon av bilderna.




Follow stellal